segunda-feira, 16 de junho de 2008


"..And the question is, was i more alive
Then than i am now?
I happily have to disagree;
I laugh more often now, i cry more often now,
I am more me.

And the other day, this new friend of mine
Said something to me
"just because something starts differently,
Doesn´t mean it´s worth less."
And i soaked it in, how i soaked it in,
How i soaked it in
And just as to prove how right he was,
Then you came.
So i´m gonna give, yes i´m gonna give,
I´m gonna give you a try,
So i´m gonna give, yes i´m gonna give,
I´m gonna give you a try.."



[Peter Bjorn and John]



Dia D.
Tanta coisa acontecendo e tudo isso serve pra apontar uma direção.
As coisas que ouço, aquilo que vejo, tudo parece conspirar a seu favor.
Acho que não tenho muita escolha. Cruza teus dedos comigo, discorda das minhas convicções até me fazer duvidar de cada uma delas e me abraça bem forte que é pra ver se eu crio coragem.

Nenhum comentário :